We kijken met veel plezier terug op ons Valentijnsconcert ‘Love is in the air’ op zaterdag 10 februari 2007! Het was een fantastische avond met uitstekende optredens en een prachtig versierde zaal, met een heuse liefdesboog bij de ingang. Aan het begin van de avond was al duidelijk dat de belangstelling groot was: er moesten in alle haast stoelen bijgeplaatst worden.

Het huis-aan-huis weekblad ‘Het Kontakt’ kopte in de editie van 13 februari met ‘Liefde op hoog niveau’. Volgens de verslaggeefster was het optreden zeer geslaagd en was er duidelijk te horen dat er liefde in de lucht hing.

Aan het Valentijnsconcert werkten behalve het harmonieorkest onder leiding van Marilou Krouwel en de twirl/majorette-groep van onze vereniging, ook de Melody & Percussion Band van muziekvereniging ‘Concordia’ en zangeres Linda Caminita mee. Ons harmonieorkest speelde onder andere de bekende nummers ‘Memory’ uit de musical ‘Cats’, ‘Crazy little thing called love’ en het romantische ‘Can you feel the love tonight’ uit de Disney-film ‘The Lion King’.

Ook de Melody en Percussion Band onder leiding van Martien Slingerland kreeg de zaal helemaal mee met nummers van Toto en andere romantische en swingende melodieën. Erg speciaal was het nummer ‘Het dorp’ van Wim Sonneveld dat gezongen werd door Jan de Kwant en Martien Slingerland, begeleid door de Melody en Percussion Band.

Linda Caminita kreeg de zaal stil met een supergevoelige vertolking van ‘My heart will go on’, het bekende thema van de film ‘Titanic’. Onze twirl/majorettegroep zorgde voor showrijke en vertederende momenten met hun optredens. Na afloop van het concert gingen de stoelen aan de kant en werd doorgefeest op muziek gedraaid door dj Rick van Wilgen.

Kortom: een zeer geslaagde avond!

We willen graag iedereen bedanken die aan het Valentijnsconcert heeft bijgedragen, waaronder de sponsors:

• Choco-Kado De Berekuil
  • Tuincentrum Boers
  • Partycentum De Drie Maenen
  • Fa. A. Duijm & Zn.
  • Metaalbedrijf EMKA B.V. (Schiedam)
  • Drukkerij Goos
  • Liza’s bloemdecoratie
  • Fietswereld Noorlander
  • Rabobank Lek en IJssel
  • The Readshop
  • Slagerij J.W. Rodenburg
  • Slijterij wijnhandel Spek
  • Plus Vergeer
  • Loodgieters- en installatiebedrijf A. Versteeg & Zn.