In de zomermaanden gaven we een aantal wijkconcerten waarbij de wijkbewoners van harte uitgenodigd werden om zelf mee te doen en te komen luisteren. Iedereen die een muziekinstrument bespeelde waarvoor geen elektriciteit nodig was, kon meedoen met het concert in zijn/haar wijk.

De wijkconcerten werden gehouden op de volgende data en locaties:

• 16 juni - schoolplein van de Koningin Wilhelminaschool (wijk "Kerkweg Oost", nl. oostzijde kerkweg, ten zuiden van Burg. Neetstraat)
  • 30 juni - grasveld aan de Rozenlaan (wijk "Kerkweg West", nl. westzijde kerkweg, ten zuiden van Abelenlaan)
  • 7 juli - schoolplein van de Koningin Julianaschool (wijk "Lageweg/IJsseldijk-Noord")
  • 14 juli - parkeerplaats bij het veer (wijk "Dorp/IJsseldijk-West nl. ten noorden van de Abelenlaan/Burg. Neetstraat plus IJsseldijk-West)

De gemeente Ouderkerk heeft de wijkconcerten gesubsidieerd in het kader van het thema “Ontmoeten en meedoen, samen sterker in de buurt!”.