Op zaterdagavond 29 maart 2014 organiseerden we een uitvoering met als thema 'En ze leefden nog lang en gelukkig...'.

Ons harmonieorkest opende de avond met de filmmuziek van de Disney-film 'De gebochelde van de Notre Dame'. Daarna kon het publiek genieten van het muziekstuk over Rapunzel, het meisje met het lange haar dat opgesloten zat in een toren, met Mia Weijer als vertelster. Ons leerlingenorkest maakte indruk met de muziekstukken 'Chinees in Parijs' en 'Goodnight, Ladies'.

Als speciale gast was het Cantakoor onder leiding van Linda Caminita-Snoeij uitgenodigd. Het idee voor deze samenwerking ontstond tijdens de viering van het 750-jarig bestaan van Ouderkerk aan den IJssel. Het popkoor liet een aantal mooie Afrikaanse liederen horen en natuurlijk ook bekendere popsongs zoals 'Isn't she lovely?'.

Een van de hoogtepunten van de avond was de gezamenlijke uitvoering van een medley van bekende liedjes van Elvis Presley. Al met al was het een zeer geslaagde thema-uitvoering.

De uitvoering werd mede mogelijk gemaakt door een bijdrage vanuit het Donatiefonds van de Rabobank Krimpenerwaard. Waarvoor onze hartelijke dank.