Muziek maken is leuk, maar samen muziek maken is leuker! Ben je volwassen en wil je een blaas- of slagwerkinstrument leren bespelen? Of heb je dit vroeger al eens gedaan en zou je het weer willen doen? Dan is dit je kans!

Muziekvereniging Lekkerkerk en onze vereniging organiseren samen een muziekproject voor volwassenen. Ervaring met muziek maken of noten kunnen lezen is niet nodig. Tijdens 10 repetities van 19:30 tot 21:30 uur, met tussendoor een gezellige pauze, laten we je ervaren hoe leuk het is om samen muziek te maken. En natuurlijk wordt het muziekproject afgesloten met een feestelijk concert.

Bij beide verenigingen hebben we goede ervaringen met 'herintreders', zoals te lezen is in dit artikel in Het Kontakt.

De data zijn (onder voorbehoud van wijzigingen):

• repetities: 17 september, 1 oktober, 15 oktober, 29 oktober, 12 november, 26 november, 10 december 2024 en 7 januari, 21 januari en 11 februari 2025
  • eindconcerten: 14 februari 2025 (Lekkerkerk) en 1 maart 2025 (Ouderkerk a/d IJssel)

Je kunt kiezen uit de volgende muziekinstrumenten: dwarsfluit, klarinet, saxofoon, trompet, hoorn, bariton, trombone, tuba, slagwerk, melodisch slagwerk. Voor de organisatie is het fijn om te weten naar welk muziekinstrument je voorkeur uitgaat, maar tijdens de eerste les kan er ook nog gekozen/gewisseld worden.

Meedoen kost 100 euro. Dit bedrag is inclusief gebruik muziekinstrument, muzieklessenaar en lesmap. Klik hier voor het inschrijfformulier!

Meer informatie? Neem contact met ons op!

Facebook Image