Op zaterdagavond 11 maart 2017 organiseerden we een zeer geslaagd driedubbelconcert in de Grote zaal van De Drie Maenen. Te gast waren de harmonieorkesten van zusterverenigingen Concordia uit Haastrecht en muziekvereniging Lekkerkerk.

Het was een komen en gaan van muzikanten met uiteenlopende muziekinstrumenten. Het concert begon met een optreden van ons harmonieorkest. Met een afwisseling van muziekstukken met een Engels tintje lieten we horen dat we weten wat muziek maken is!

Daarna was het de beurt aan Concordia Haastrecht met als dirigent Mark Tempelaars. Zij speelden o.a. het muziekstuk The Green Hill met een mooie baritonsolo.

Als laatste was muziekvereniging Lekkerkerk onder leiding van Ria Kornet aan de beurt met een indrukwekkende uitvoering van Gulliver's travels, over de bekende reizen van Gulliver.

De finale met de bijna 90 muzikanten tegelijk op het podium was ronduit spectaculair te noemen. Kortom, een zeer geslaagd driedubbelconcert dat voor herhaling vatbaar is!

Facebook Image