In samenwerking met de Gereformeerde Kerk te Ouderkerk a/d IJssel geven ons harmonieorkest en ons leerlingenorkest samen met gospelkoor Rejoice uit Krimpen a/d Lek een sfeervol kerstconcert in de Rozenlaankerk te Ouderkerk a/d IJssel.

Evenals vorig jaar staat er een mix van bekende en minder bekende kerstmuziek op het afwisselende programma. Ook kan er worden meegezongen.

Het kerstconcert begint om 19.30 (zaal open 19.15 uur). Na afloop kunnen de aanwezigen genieten van een lekker kopje koffie of thee. De toegang is gratis. Bij de uitgang wordt een collecte gehouden.

Twee dagen daarvoor, op zaterdagavond 14 december 2019, is ons harmonieorkest te gast bij gospelkoor Rejoice voor een kerstconcert in de Ontmoetingskerk te Krimpen aan de Lek, aanvang 20 uur.